Treść Kodu | Opis działania |
Kaching | 1000 Simoleonów. |
Motherlode | 50000 Simoleonów. |
moveobjects on / off | możliwość budowy poza parcelą; możliowść poruszania obiektami tj. śmietnik, skrzynka pocztowa. |
Aging on / off | włącza / wyłącza starzenie się Simów. |
StretchSkeleton (2.0-0.5) | twój Sim jest większy (2.0 - dwa razy większy), bądź mniejszy (0.5 - o połowę mniejszy). |
intProp simShadows true / false | włącza / wyłącza cień Sima. |
boolProp displayPaths true / false | widzisz trasę, którą porusza się Sim. |
boolprop renderSelectedSimLevel true / false | otacza Sima ścianą, aby nie mógł nigdzie odejść. |
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel true / false | pokazuje przedmioty tylko na tym piętrze, gdzie znajduje się aktywny Sim. |
boolprop renderSelectedSimLevel true / false | pokazuje podłogę, gdzie znajduje się aktywny Sim. |
intProp maxNumOfVisitingSims x | Możesz zaprosić więce, bądź mniej gości na imprezę ( za x wstaw liczbę ). |
boolProp snapObjectsToGrid true / false - false | wyłącza siatkę; możliwość stawiania obiektów poza siatką; true - powraca do poprzedniego stanu. |
boolprop constrainFloorElevation true / false | możliwość kształtowania terenu, gdy znajdują się na nim obiekty tj. ściany, podłogi itp. |
intProp censorGridSize 0 | intProp censorGridSize 0 |
floatProp tvVolume 0.0-1.0 | głośność telewizora. Standardowo - 0.5. |
boolprop lotWater true / false | usuwa / przywraca wodę. |
boolprop lotTerrainPaints true / false | usuwa / przywraca pokrycie terenu. |
boolprop showFloorGrid true / false | ukrywa / pokazuje siatkę w trybach budowy i kupowania. |
boolprop objectShadows true / false | włącza / wyłącza cienie obiektów. |
boolprop locktiles true / false | możliwość położenia podłogi poza domem. |
boolprop reflectionWithExtraViewer true / false | włącza / wyłącza odbicia w lustrze. |
boolprop nhoodWaterReflection true / false | włącza / wyłącza odbicia w wodzie. |
TerrainType desert / temperate / dirt / concrete | zmiana pokrycia terenu okolicy `desert` - pustynia, `temperate` - roślinność, `dirt` - bagna, `concrete` - beton. |
boolprop displayNeighborhoodProps true / false | włącza / wyłącza kamienie w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodRoads true / false | włącza / wyłącza ulice w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodFlora true / false | włącza / wyłącza roślinnośc w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodWater true / false | włącza / wyłącza wodę w okolicy. |
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel true / false | włącza / wyłącza podgląd mostów w okolicy. |
boolprop lotTerrainCanvas true / false | niebieska trawa. |
boolprop lotTerrainLighting true / false | po najechaniu myszką na parcelę, nie podświetli się. |
boolprop ShowLotPackageFilename true / false | po najechaniu myszką na parcelę, pokazuje nazwę pliku domu. |
deleteAllCharacters | usuwa wszystkie rodziny z okolicy. |
gameVersion | wersja gry. |
Treść kodu | Opis działania |
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true / false | używając klawiszy `<` i `>` możesz ustawiac obiekty pod kątem 45 stopni. |
boolProp dormSpecificToolsDisabled true / false | włącza / wyłącza tryb budowy w akademiku. |
setHighestAllowedLevel x | możliwośc budowy większej liczby pięter niż 5. UWAGA! Powyżej 15 pięter występuje błąd, który wyłącza grę. |
changeLotZoning residential / community / dorm / secretsociety | zmienia rodzaj parceli, na której obecnie przebywamy; `residental` - teren mieszkalny, `community` - społeczność, `dorm` - lokal do wynajęcia, `secretsociety` - tajne stowarzyszenie. |
Treść kodu | Opis działania |
familyfunds NAZWA RODZINY x | możliwość dodania lub odebrania rodzinie pieniędzy. W NAZWA RODZINY wpisz nazwisko rodziny, a za x wstaw wartość, którą chcesz zabrać ( np. - 100 ) lub dodać ( np. + 100 ). |
roofslopeangle 15 - 75 | zmienia kąt nachylenia dachu od 15 do 75 stopni. |
showHeadlines on / off | ukrywa / pokazuje myśli Sima ( chmurki ). |
unlockCareerRewards | odblokowywuje wszystkie nagrody zawodowe. |
MaxMotives | zaspokaja wszystkie potrzeby Sima. |
motiveDecay on / off | włącza / wyłącza wskaźnik opadania potrzeb Sima. |
aspirationPoints LICZBA PUNKTÓW ASPIRACJI | możliwość dodania Simowi punktów aspiracji. |
lockAspiration on / off | włącza / wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji. |
aspirationLevel 0-5 | możliwość ustawienia poziomu aspiracji. 0 - najniższy; 5 - najwyższy. |
Treść kodu | Działanie kodu |
AddneighbortoFamilycheat on / off | naciśni SHIFT i lewy przycisk myszy, aby przydzielić parcelę danej rodzinie. Trzeba być w otoczeniu! |
Forcetwins | aktywny Sim urodzi bliźniaki. |
Plumbbob toggle on / off | górna część ciała Sima staje się niewidoczna. |
Treść kodu | Działanie kodu |
DeleteAllObjects Doors / Windows / Stairs | usuwa wszystkie obiekty: drzwi / okna / schody. |
DeleteAllWalls | usuwa wszystkie ściany na parceli. |
DeleteAllHalfWalls | usuwa wszystkie półścianki na parceli. |
DeleteAllFences | usuwa wszystkie ogrodzenia na parceli. |
DeleteAllAwings | usuwa wszystkie markizy na parceli. |
boolprop DisablePuppyKittenAging true / false | włącza / wyłącza starzenie psów, kotów. |
boolprop ControlPets on / off | włącza / wyłącza kontorlę nad zwierzętami. |
boolprop ShowCatalogePFlags true / false | pokazuje etykiety, z jakiego dodatku pochodzi dany przedmiot. |
Treść kodu | Działanie kodu |
bugJarTimeDecay on / off | sprawia, że złapane przez Sima świetliki nigdy nie umrą, tworząc lapmę. |
Treść kodu | Działanie kodu |
changelotzoning residential / community / hotel | zmienia typ parceli: `residental` - mieszkalna. `community` - publiczna, `hotel` - hotel. Aby zmienić typ parceli należy wejść do danej parceli, usunąć z niej wszystkich Simów i wpisać kod w konsoli kodów wybierając jedną z trzech dostępnych opcji. |
Treść kodu | Działanie kodu |
modifyNeighborhoodTerrain on / off | możliwość zmiany otoczenia poprzez obniżanie i podwyższanie terenu. Aby użyć kody, wejdź w podgląd otoczenia, wpisz kod z końcówką ON i kliknij obszar który chcesz zmienić. Za pomocą klawiszy `[` i `]` podwyższaj lub obniżaj teren. Klawisz `\` wyrównuje teren. Po zakończeniu wprowadź w konsoli kodów kod z końcówką OFF. |
Treść kodu | Działanie kodu |
changelotzoning residential / community / apartmentbase | zmienia typ parceli: `residental` - mieszkalna, `community` - publiczna, `apartmentbase` - apartament. |
changeLotClassification low / middle / high | zmienia klasyfikację parceli: `low` - niska, `middle` - średnia, `high` - wysoka. |
clearLotClassValue | usuwa działanie powyższego kodu. |
boolProp aptBaseLotSpecificToolsDisabled false | odblokowuje możliwość budowy w apartamentach. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz